Czym jest FRIS®?
FRIS® to wyjątkowe narzędzie, które trafnie określa Twój Styl Myślenia i Styl Działania – czyli sposób, w jaki przetwarzasz informacje i podejmujesz decyzje. Dzięki temu narzędziu dowiesz się, jak najlepiej wykorzystać swoje naturalne predyspozycje zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym. FRIS® jest prosty, intuicyjny i dostosowany do polskich realiów, co czyni go niezwykle praktycznym i łatwym w zrozumieniu.
Model FRIS® opiera się o 4 perspektywy poznawcze: FAKTY – RELACJE – IDEE – STRUKTURY (w skrócie „FRIS”).
„Zawodnicy - Zawodnikami FRIS® nazywa te osoby, które myślą poprzez perspektywę Faktów. Symulacja ich procesów myślowych jest jak praktyka uważności, najszybsza droga do tego, co tu i teraz.”1
„Partnerzy - Partnerami, FRIS® nazywa te osoby, które myślą poprzez perspektywę Relacji. Gdyby narysować jak przebiega proces myślenia Partnera, powstałaby sieć skomplikowanych powiązań, relacji i wpływów, a w jej centrum on sam.”2
„Wizjonerzy - Wizjonerami, FRIS® nazywa te osoby, które myślą poprzez perspektywę Idei. Wszelkie symulacje procesów myślowych Wizjonerów przypominają rozświetlony kolorami lunapark. Ideaforia niekończącej się kreacji, olśnień, nagłego wglądu w szereg możliwości i potencjalnych rozwiązań to nie sesja w think tanku ani specjalna burza mózgów, dla nich to rzeczywistość przy pierwszej, porannej kawie.”3
„Badacze - Badaczami, FRIS® nazywa te osoby, które myślą poprzez perspektywę Struktur. Symulacje procesów myślowych Badaczy przypominają synchroniczny taniec. Wszystkie elementy znajdują swoje miejsce i pozostają w idealnym szyku z innymi.”4
Chcesz wiedzieć więcej? Wejdź na stronę: FRIS®.
Bibliografia:
1Małgorzata J. Podolecka, Ludzie z czterech planet z dodatkiem „Synergia Stylów Myślenia”, str. 6.
2Małgorzata J. Podolecka, Ludzie z czterech planet z dodatkiem „Synergia Stylów Myślenia”, str. 10.
3Małgorzata J. Podolecka, Ludzie z czterech planet z dodatkiem „Synergia Stylów Myślenia”, str. 14.
4Małgorzata J. Podolecka, Ludzie z czterech planet z dodatkiem „Synergia Stylów Myślenia”, str. 18.