Każdy ma czasem takie poczucie, że obecna praca już go nie satysfakcjonuje i chciałby się bardziej rozwijać. Jednak wiąże się to z godzinami spędzonymi na wyszukiwaniu kolejnych ofert pracy i wysyłaniem setek CV. monsterpolska.pl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom poszukujących pracy, otwierając wirtualne drzwi do kariery. W dniach od 28 marca do 3 kwietnia 2011 roku odbędą się II Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl.
Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl to połączenie technologii 3D z tradycyjną formułą targów pracy. Osoby odwiedzające Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl, wchodząc od 28 marca do 3 kwietnia na stronę www.dnipracy.pl, przeniosą się do wirtualnego świata rekrutacji.
Już teraz kandydaci mogą zarejestrować się na targach oraz zostawić swoje CV. Od 28 marca będzie można odwiedzać stoiska pracodawców, zapoznać się z profilem ich działalności oraz wymaganiami na poszczególne stanowiska, a także porozmawiać z nimi na czatach. Ponadto podczas trwania targów odbędzie się wiele ciekawych konferencji i szkoleń. Dla pracodawców Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl to nie tylko okazja do prezentacji ofert pracy, ale przede wszystkim do nawiązania bezpośredniego kontaktu z poszukującymi pracy kandydatami. Platforma została tak skonstruowana, aby pracodawca mógł ocenić kandydata tak samo, jak podczas prawdziwej rozmowy kwalifikacyjnej.
„To już druga edycja Wirtualnych Targów Pracy Monsterpolska.pl, które poprzednio cieszyły się niespodziewaną frekwencją. Naszą witrynę odwiedziło wtedy ponad 165 tys. użytkowników, a 27 wystawców zgromadziło ponad 7 tys. CV,” mówi Małgorzata Majewska z monsterpolska.pl. „Mamy nadzieję, że i tym razem zainteresowanie będzie duże, a pracodawcy znajdą kandydatów, których szukają”.
Wśród pracodawców na tegorocznych targach znajdą się m.in. Acxiom Global Service Center, Grafton Recruitment Polska, Capgemini Polska, Decathlon, Decora, EURES, Euro-Net, Grupa Telekomunikacja Polska S.A., IBM BTO Business Consulting Services, KPMG, Krakowski Instytut Technologii, Leroy Merlin Polska, Lionbridge Polska, Luxoft Poland, Mastermind, Money.pl, Most Wanted, PricewaterhouseCoopers Polska, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, TNT Express Poland i Zepter International.
„Pracodawcy uczestniczący w tej edycji Wirtualnych Targów Pracy Monsterpolska.pl, będą poszukiwali nie tylko specjalistów z branży IT, finansów, sprzedaży i marketingu, ale i wielu innych,” informuje Małgorzata Majewska z monsterpolska.pl.
Patronat medialny nad targami objęli: Interia.pl Brief.pl, Dlaczego.com.pl, iwoman.pl, Money.pl, Monitor Prawa Pracy, Monitor Podatkowy, Newsweek, Personel i Zarządzanie, Personel Plus, Puls Biznesu, Radio Kampus, Magazyn Rekruter, Rynekpracy.pl, DBM Polska i TVP Info. Patronem honorowym targów jest Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia SAZ.
Informacje dodatkowe:
monsterpolska.pl (Monster Worldwide Polska Sp. z o.o.) to część największego na świecie serwisu kariery monster.com. W Polsce firma jest obecna już od 1999 roku, wcześniej jako jobpilot.pl. Celem monsterpolska.pl jest ułatwienie kontaktu pomiędzy prężnie rozwijającymi się firmami a profesjonalistami. Pracobiorcom, serwis monsterpolska.pl oferuje możliwości rozwoju i kierowania swoją karierą zawodową. Pracodawcom ułatwia poszukiwanie wykwalifikowanych kandydatów. Jest to możliwie dzięki nowoczesnym technologiom i innowacyjnym usługom, usprawniającym proces rekrutacji.
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"