Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji, wraz z Wielkopolską Izbą Rzemieślniczą oraz z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH pt.:
„ABC MAŁEJ FIRMY”
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Czterodniowy warsztat jest adresowany dla zarejestrowanych firm, o krótkiej bytności na rynku, oraz osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, które chciałyby zdobyć praktyczną wiedzę między innymi z zakresu: podstaw prawa cywilnego, podatkowego, ewidencji podatkowych, podstaw księgowości, zarządzania i marketingu, zasad rozliczeń stosowanych w prowadzeniu działalności gospodarczej, opracowywania biznes planów działalności, zasad utrzymania płynności finansowej, identyfikacji ryzyk gospodarczych i ochrony przed nimi.
Warsztaty odbywać się będą w godz. 09:00 – 16:00 w następujących terminach:
Dzień 1 – 08.10.2012 r.
Dzień 2 – 09.10.2012 r.
Dzień 3 – 15.10.2012 r.
Dzień 4 – 16.10.2012 r.
Miejsce odbywania się warsztatów: Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa, ul. Głogowska 26 w Poznaniu, sala konferencyjna nr 301 (III piętro).
Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach.
Uprzejmie prosimy o zgłoszenia drogą mailową: m.szwarc@pcc.org.pl lub faxem: 061 851 78 28
Ilość miejsc jest ograniczona.
Bliższych informacji udziela Pani Maria Szwarc, tel. 061 854 21 90
PROGRAM
Dzień 1 – 7 godzin
1. Podstawy prawa cywilnego i podatkowego
2. Ewidencje podatkowe
3. Prawne otoczenie firmy
Dzień 2 – 7 godzin
1. Podstawy księgowości
2. Praca z formularzami powszechnie używanymi przy rozliczaniu działalności gospodarczej.
Dzień 3 – 7 godzin
Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem:
- zarządzanie marketingowe małą i średnią firmą,
- ocena efektywności przedsiębiorstwa,
- doskonalenie organizacji i zarządzania w małych i średnich firmach,
- przywództwo i zarządzanie w małej firmie.
Dzień 4 – 7 godzin
1. Biznes plan własnej firmy.
2. Zapewnienie stabilności prowadzonej działalności gospodarczej.
3. Płynność finansowa.
4. Identyfikacja ryzyk i metody ochrony przed nimi.
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"