Trzecia edycja konkursu #OneTeam Challenge

09.04.2024 Dla studentów
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Eksplorowanie nieznanych dotychczas rynków i zdobywanie nowych klientów to cele każdego przedsiębiorstwa stawiającego na rozwój biznesu. Przygotowanie strategii wymaga analizy i oparcia na danych, ale także odwagi i dalekosiężnego spojrzenia. Często - innowacyjnego. Przygotowanie strategii, którą później z sukcesem można wdrożyć, wymaga uwzględnienia wielu czynników: specyfiki rynku, konkurencji, trendów rynkowych, regulacji prawnych, kultury, preferencji konsumentów, dostępnych kanałów dystrybucji, budżetów. I wielu więcej! Choć rozplanowanie strategii, już na poziomie koncepcyjnym, jest trudne, praco- i czasochłonne, skutkuje nie tylko zyskami finansowymi. Pozytywnymi efektami jej wprowadzenia są również budowanie silnej marki, jej rozpoznawalność, wzrost lojalności wśród klientów, respekt marek konkurujących.

Celem zadania jest wypracowanie innowacyjnych i skutecznych strategii, które zapewnią #OneTeam (czyli markom Duda-Cars i Voyager Group), ekspansję rynkową. W pierwszym etapie zaprosimy Was do analizy aktualnej pozycji rynkowej marki, jej mocnych i słabych stron, a także możliwości i zagrożeń związanych z ekspansją. Ważnym elementem zadania jest zrozumienie specyfiki branży motoryzacyjnej oraz indywidualnych potrzeb i oczekiwań konsumentów. Będziecie mieli okazję przeprowadzić dogłębną analizę rynkową, zwrócić uwagę na kulturowe, ekonomiczne i prawne aspekty działalności na nowych rynkach oraz zaproponować kreatywne rozwiązania marketingowe i sprzedażowe. Myślcie strategicznie - opierajcie się na danych, ale nie hamujcie kreatywności!

Zadanie konkursowe to doskonała okazja dla studentów do wykazania się wiedzą teoretyczną i zastosowania jej w praktyce. Jest to także szansa na zdobycie cennego doświadczenia, które może okazać się przydatne w przyszłej karierze zawodowej. Nie kryjemy, że jesteśmy ciekawi rozwiązań. Kto wie, może zwycięskie propozycje, przy współpracy z ich autorami, wprowadzimy w życie?

Dla kogo:

Konkurs skierowany jest do studentów III roku pierwszego stopnia oraz I i II roku drugiego stopnia.

Harmonogram:

  • zbierz drużynę 3, lub 4-osobową i zgłoś Wasz udział,
  • na każdym z IV etapów przygotujemy dla uczestników inne zadania – wszystkie oparte o metodologię studium przypadku (case study), sprawdzając tym samym zakres waszych kompetencji.
  • rywalizujcie na dalszych etapach pokazując, że umiecie pracować jako zespół i radzicie sobie z presją czasu - na wykonanie każdego z zadań będziecie mieć określony czas.

Na zgłoszenia do pierwszego etapu czekamy do 23 kwietnia 2024 r., a wyniki podamy już 25 kwietnia. 
Realizacja kolejnego etapu przewidywana jest na 26.04-07.05.2024 r.

Regulamin konkursu
źródło [1]

duda_challenge_2024_c1.png

© 2020 Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.

UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.

Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"