Nazwa stanowiska | Wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjno – organizacyjnych w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Urzędu Miasta Piły |
Numer referencyjny | BK/121/2022 |
Rodzaj zatrudnienia | do uzgodnienia z pracodawcą |
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych;
5) wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne,ekonomiczne, prawnicze;
6) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków wynikających z opisu stanowiska pracy, w tym w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,o finansach publicznych, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego (oraz wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych);
2) umiejętność redagowania pism urzędowych;
3) umiejętność pracy w zespole;
4) zaangażowanie, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań;
5) gotowość do dokształcania się i pogłębiania wiedzy niezbędnej do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie spraw dotyczących praktyk i staży, w tym ich dokumentowanie;
2) sporządzanie deklaracji miesięcznych wraz z przelewem dla PFRON–u;
3) pomoc e–learningowa w zakresie służby przygotowawczej dla pracowników podejmujących po raz pierwszy zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym;
4) przygotowywanie danych do Raportu o stanie Gminy w zakresie realizacji uchwał Rady Miasta Piły;
5) monitoring systemu Katalogu Usług świadczonych przez Urząd Miasta Piły;
6) wydawanie i prowadzenie ewidencji legitymacji służbowych;
7) przygotowywanie informacji niezbędnych do celów sprawozdawczości i analiz z zakresu prowadzonych zagadnień;
8) prowadzenie dokumentacji wymaganej na stanowisku pracy;
9) systematyczne uzupełnianie i pogłębianie znajomości przepisów prawnych z zakresu prowadzonych zagadnień;
10) wykonywanie innych czynności dotyczących prac zleconych przez kierownictwo;
11) zachowanie drogi służbowej (zgłaszanie wniosków, uwag, itp. do bezpośredniego przełożonego) we wszystkich sprawach, w których nie przewidziano innego trybu postępowania.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta Piły, wyposażone w komputer z oprogramowaniem, drukarką oraz dostępem do Internetu;
2) praca w systemie jednozmianowym;
3) zapewnione bezpieczne i higieniczne warunki pracy;
4) zapewnione profilaktyczne badania lekarskie.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Piły, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny (własnoręcznie podpisany);
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły, zakładka: Nabór na stanowiska→ Nabór w Urzędzie;
3) oświadczenie kandydata (własnoręcznie podpisane) o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
d) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych oraz innych urządzeń biurowych;
4) kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) klauzula informacyjna wobec kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta Piły – według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły, zakładka: Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie;
7) zgoda kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta Piły na przetwarzanie danych osobowych dotyczących jego osoby, według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły, zakładka: Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie.
7. Dodatkowe informacje dotyczące naboru:
1) kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej;
2) formę weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne;
3) kandydaci spełniający wymagania formalne (pkt 1. Wymagania niezbędne) którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu jego przeprowadzenia;
4) kandydaci, których oferty nie spełniają wymagań formalnych nie będą o tym powiadamiani.
Wymagane dokumenty można składać: w siedzibie urzędu (Kancelaria Główna pok. nr 7A), korespondencyjnie na adres Urzędu Miasta Piły (plac Staszica 10, 64-920 Piła, bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej na elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl, adres skrytki: /o22j5e3gnq/SkrytkaESP) w postaci pisma ogólnego, podpisanego podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym z podaniem w temacie wiadomości: „Nabór na stanowisko ds. administracyjno-organizacyjnych w Wydziale Organizacyjno-Prawnym Urzędu Miasta Piły i wymaganych dokumentów – w postaci załączników w formacie pdf podpisanych podpisem elektronicznym. Dokumenty nadesłane pocztą elektroniczną, nieopatrzone podpisem elektronicznym nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji.
Dokumenty należy składać do dnia 29 sierpnia 2022 r.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego – za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu. Informacje o zakwalifikowaniu się do dalszego postępowania konkursowego kandydaci mogą uzyskać po upływie terminu składania dokumentów, pod nr tel. 67 210 42 91 lub 67 210 42 37. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły (www.bip.pila.pl zakładka → Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie → Zakończony nabór na stanowiska w Urzędzie Miasta Piły) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Województwo(a) | wielkopolskie |
Miasta | Piła |
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"