Nazwa stanowiska | Stanowisko urzędnicze ds. nadzoru nad inwestycjami (RFI IV) w Wydziale Rozwoju i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Piły |
Numer referencyjny | BK/016/2022 |
Rodzaj zatrudnienia | do uzgodnienia z pracodawcą |
Branża | Administracja |
Termin składania ofert | 14.02.2022 |
Link zewnętrzny | http://www.bip.pila.pl/content.php?cms_id=17089 |
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie wyższe;
5) co najmniej roczny staż pracy;
6) znajomość zagadnień dotyczących kosztorysowania i rozliczania robót budowlanych;
9) nieposzlakowana opinia;
10) dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów biurowych.
2. Wymagania dodatkowe:
1) sumienność - dokładność i skrupulatność przy wykonywaniu zadań;
2) sprawność - szybkość, wydajność i efektywność przy wykonywaniu zadań;
3) bezstronność - obiektywność w rozpoznawaniu sytuacji;
4) znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków wynikających z opisu stanowiska pracy;
5) planowanie i organizacja pracy - ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystywanie czasu;
6) postawa etyczna - wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność,
7) wskazana umiejętność obsługi programów do kosztorysowania i projektowania.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) współudział przy ocenie stanu technicznego miejskiej infrastruktury oraz przy planowaniu zadań inwestycyjnych do realizacji przez Miasto;
2) prowadzenie inwestycji gminnych w zakresie:
a) kompletowania dokumentacji technicznej, przygotowania materiałów do uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych, koordynacja i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjnych;
b) przygotowywania materiałów do przeprowadzenia przetargów na wybór wykonawcy robót i usług dla prowadzonych inwestycji, nadzór nad prawidłowością przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji;
c) kontroli merytorycznej, rzeczowo-finansowej i rachunkowej inwestycji oraz dokumentów finansowo-księgowych, niezwłoczne i rzetelne przygotowywanie dokumentów majątkowych (OT, PT, OM) w zakresie realizowanych zadań;
3) sprawowanie kontroli oraz nadzoru nad poprawną realizacją zadań inwestycyjnych, prowadzonych w Wydziale, w szczególności w zakresie:
a) kontroli rzeczowo-finansowej oraz merytorycznej wykonywanych robót;
b) rozliczania rzeczowo-finansowego prowadzonych zadań w zakresie robót, dostaw i usług;
c) uczestniczenie i dokonywanie odbiorów robót, dostaw i usług;
4) przygotowywanie kosztorysów inwestorskich dla zadań inwestycyjnych;
5) udział w przygotowywaniu i rozliczaniu przedsięwzięć z zewnętrznym dofinansowaniem (w tym unijnym);
6) opracowywanie wg potrzeb okresowych informacji, analiz i danych z przebiegu realizacji nadzorowanych zadań;
7) przygotowywanie akt do archiwizowania w zakresie prowadzonych spraw.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca biurowa i częściowo w terenie;
2) wymagane wyposażenie stanowiska w komputer stacjonarny lub przenośny, drukarka i dostęp do sieci internet.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Piły, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły, zakładka: Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie;
3) oświadczenie kandydata (własnoręcznie podpisane) o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
4) kserokopie świadectw pracy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
6) klauzula informacyjna wobec kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta Piły – według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły, zakładka: Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie;
7) zgoda kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta Piły na przetwarzanie danych osobowych dotyczących jego osoby, według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły, zakładka: Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie;
7. Dodatkowe informacje dotyczące naboru:
1) kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej;
2) formę weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne;
3) kandydaci spełniający wymagania formalne (pkt 1. Wymagania niezbędne) którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu jego przeprowadzenia;
4) kandydaci, których oferty nie spełniają wymagań formalnych nie będą o tym powiadamiani.
Wymagane dokumenty można składać: w siedzibie urzędu (skrzynka pocztowa zamieszczona przy wejściu do urzędu; Kancelaria Główna pok. nr 7), korespondencyjnie na adres Urzędu Miasta Piły (plac Staszica 10, 64-920 Piła, bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej na elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl, adres skrytki: /o22j5e3gnq/SkrytkaESP) w postaci pisma ogólnego, podpisanego podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym z podaniem w temacie wiadomości: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. nadzoru nad inwestycjami (RFI IV) w Wydziale Rozwoju i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Piły” i wymaganych dokumentów – w postaci załączników w formacie pdf podpisanych podpisem elektronicznym. Dokumenty nadesłane pocztą elektroniczną, nieopatrzone podpisem elektronicznym nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji.
Dokumenty należy składać do dnia 14 lutego 2022 r.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego – za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu. Informacje o zakwalifikowaniu się do dalszego postępowania konkursowego kandydaci mogą uzyskać
po upływie terminu składania dokumentów, pod nr tel. 67 21 04 331 lub 67 21 04 237. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły (www.bip.pila.pl zakładka → Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie → Zakończony nabór na stanowiska w Urzędzie Miasta Piły) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Województwo(a) | wielkopolskie |
Miasta | Piła |
Doświadczenie zawodowe | 1 rok |
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"