Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Marketingu i Komunikacji
Numer referencyjny BK/085/2024
Rodzaj zatrudnienia do uzgodnienia z pracodawcą
Opis stanowiska pracy

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie wyższe (preferowane: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, marketing i zarządzanie, nauki społeczne, kulturoznawstwo bądź pokrewne),
4) znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, prawo prasowe, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,
5) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
1) minimum roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
2) obsługa programów graficznych,
3) dobra umiejętność obsługi podstawowego pakietu biurowego MS Office,
4) umiejętność analitycznego myślenia,
5) umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania z zakresu promocja:
1) Planowanie kampanii promocyjno-informacyjnych samorządu.
2) Współpraca przy opracowywaniu strategii, programów i planów rozwoju Gminy.
3) Redakcja tekstów i materiałów o charakterze promocyjno-informacyjnym.
4) Współpraca z mediami, w tym:
− przygotowywanie publikacji prasowych, wywiadów i informacji dla prasy,
− przygotowywanie materiałów graficznych w postaci fotografii i plakatów,
− organizowanie konferencji prasowych,
− kreowanie polityki społeczno-gospodarczej Wójta w mediach,
− koordynowanie z ramienia Gminy pracami nad Gazetą Szydłowską.
5) Przygotowywanie projektów informatorów, folderów, ulotek promocyjnych, zaproszeń.
6) Współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i wykonawcami materiałów promocyjnych.
7) Dystrybucja materiałów promocyjnych.
8) Prowadzenie monitoringu mediów.
9) Prowadzenie działań w zakresie Social Media z wykorzystaniem portalu Facebook.
10) Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Urzędu Gminy Szydłowo w zakresie serwisu informacyjno-fotograficznego z ważnych wydarzeń w Gminie.
11) Organizacja wydarzeń oraz współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, w zakresie przygotowania gminnych imprez kulturalnych i sportowych, obchodów świąt państwowych oraz innych uroczystości, których współorganizatorem jest Gmina lub wydarzenie swoim patronatem objął Wójt.
12) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie wspólnych działań promocyjnych.
13) Reprezentowanie Gminy podczas targów i spotkań zewnętrznych o charakterze promocyjnym.
14) Współpraca z merytorycznymi referatami i samodzielnymi stanowiskami przy realizacji wszelkich form promocji.
15) Współuczestnictwo w wydarzeniach społecznych, politycznych i gospodarczych z udziałem Wójta i przedstawicieli Gminy – przygotowywanie notatek, materiałów filmowych i zdjęciowych.
16) Współpraca z przedsiębiorcami, promowanie terenów inwestycyjnych w Gminie.
17) Zbieranie materiałów informacyjnych i prasowych o Gminie.
18) Przygotowywanie informacji międzysesyjnej z działalności Wójta.
19) Koordynowanie prac nad Planami Promocji Sołectw.
20) Koordynowanie projektu budowy marki Gmina Szydłowo.
21) Kształtowanie wizerunku Gminy zgodnie ze Strategią Rozwoju Gminy Szydłowo.
22) Inicjowanie i koordynowanie spraw związanych ze współpracą z podmiotami zewnętrznymi na rzecz wspólnych projektów promocyjnych.
23) Nadzór nad realizacją ustaleń i wytycznych w zakresie promocji samorządu przez podmioty korzystające z dotacji i dofinansowań ze środków Gminy.
24)Utrzymywanie kontaktu ze znanymi osobami związanymi z Gminą.

4. Wymagane dokumenty:
– list motywacyjny,
– życiorys (CV),
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Szydłowo,
– kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
– kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

– nagrany filmik swoją komórką, który należy przesłać do dnia 7 października 2024 r. na adres fundusze@szydlowo.pl
Tematy filmu (do wyboru)
1. Wybrana miejscowość zupełnie w innej odsłonie. Przedstaw jakąś tajemnicę, ciekawostkę o dowolnej miejscowości w Gminie Szydłowo
2. Mieszkaniec Gminy, którego warto poznać – krótki wywiad.
3. Storytelling - krótka historia o wybranej wsi lub całej gminie Szydłowo. Opowieść obrazkowo, z narratorem, z wybraną częścią (drzewo, kamień, zabytek, kwiatek, woda) na podstawie którego stworzy się spójna historia.
Wspólne cechy przygotowanego materiału
1. maksymalna długość 2 minuty;
2. krótki, spójny przekaz;
3. dostępny format mp4 lub inny możliwy do odtworzenia na laptopie;
4. treść ma zwiększyć wiedzę odbiory filmiku o danym obszarze i zbudować pozytywne skojarzenia z Gminą;
5. autor filmu może być widoczny na filmie;
6. dodatkowe cechy, które będą brane pod uwagę przy ocenie materiału: kreatywność, komunikatywność, ciekawy przekaz, ciekawy montaż filmiku

– oświadczenia:
1) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
2) o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
3) braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku,
4) klauzula informacyjna wobec kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Gminy Szydłowo według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Szydłowo w zakładce „Nabór na stanowiska”,
5) zgoda kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Gminy Szydłowo według wzoru dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Szydłowo w zakładce „Nabór na stanowiska”.

5. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca w budynku Urzędu Gminy Szydłowo Jaraczewo 2 64-930 Szydłowo;
2) system zadaniowego czasu pracy, w tym praca w sobotę i niedzielę oraz dni wolne od pracy;
3) praca wymagająca kontaktów z klientami zewnętrznymi;
4) wyjazdy służbowe związane z uczestnictwem wydarzeniach gminnych i w szkoleniach;
5) stanowisko komputerowe – zestaw komputerowy wraz z drukarką;
6) oprogramowanie MS Windows;
7) środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci Internet.

6.Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szydłowo, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.

7. Dodatkowe informacje:
– kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
– kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie i miejscu jego przeprowadzenia;
– kandydaci, których oferty nie spełniają wymagań formalnych nie będą, o tym powiadamiani.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szydłowo, pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy Szydłowo (decyduje data wpływu do Urzędu), bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej na elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl; adres skrytki: /UGSZ/skrytka) w postaci pisma ogólnego podpisanego podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym oraz za pomocą poczty elektronicznej w postaci załączników w formacie PDF podpisanych podpisem elektronicznym na adres: urzad@szydlowo.pl podając w temacie wiadomości „Nabór na stanowisko ds. marketingu i komunikacji”.

Merytorycznie rozpatrujemy wyłącznie korespondencję elektroniczną opatrzoną podpisem elektronicznym (ePUAP – profil zaufany); poczta nieautoryzowana zostanie przyjęta. będzie jednak traktowana jak SPAM.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty osób, które:
1) nie spełniły wymogów formalnych,
2) nie przystąpią do naboru,
3) wpłyną do Urzędu po dniu 7.10.2024 r.
zostaną komisyjnie zniszczone bezpośrednio po zakończeniu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.szydlowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szydłowo Jaraczewo 2 64-930 Szydłowo.

Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) wielkopolskie
Miasta Szydłowo
Urząd Gminy Szydłowo
Jaraczewo 2
64-930 Szydłowo
NIP: 7642461769

© 2020 Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.

UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.

Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"