Nazwa stanowiska | Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzednicze: Kierownik Klubu Dziecięcego w Szydłowie |
Numer referencyjny | BK/043/2024 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę |
Termin składania ofert | 23.06.2024 |
Link zewnętrzny | https://bip.szydlowo.pl/nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-kierownik-klubu-dzieciecego-w-szydlowie.html |
Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. posiadanie wykształcenia wyższego oraz co najmniej 3-letniego doświadczenia w pracy z dziećmi,
4. posiadanie kwalifikacji opiekunów w żłobkach lub klubach dziecięcych określonych w art. 16 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2024 r. poz. 338 z późn. zm.),
5. znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, przepisów bhp i p.poż, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy;
6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
7. niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub brak skazania prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwa umyślne,
8. brak pozbawienia, zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej aktualnie i w przeszłości,
9. wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
10. rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
11. brak ukarania zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104),
12. nieposzlakowana opinia,
13. brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierownika klubu dziecięcego.
Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w pracy w urzędach jednostek samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
2. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników,
3. umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych,
4. kursy i szkolenia rozszerzające warsztat pracy z dziećmi w wieku do lat 3,
5. dobra znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego, w szczególności pakietu Microsoft Office,
6. samodzielność, obowiązkowość, odpowiedzialność, dyspozycyjność oraz wysoka kultura osobista.
7. prawo jazdy kat. B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. kierowanie bieżącą działalnością Klubu Dziecięcego i wykonywanie zadań statutowych,
2. reprezentowanie Klubu Dziecięcego na zewnątrz,
3. odpowiedzialność za organizację pracy i funkcjonowanie Klubu,
4. zatrudnianie i zwalnianie pracowników Klubu,
5.zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w zakresie prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych,
6. zapewnienie pracownikom właściwych warunków pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
7. prawidłowe administrowanie i gospodarowanie mieniem Klubu,
8. opracowywanie rocznych planów finansowych Klubu i ich realizację,
9. wydawanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących wewnętrznych zasad organizacji Klubu,
10. sporządzanie bilansów, sprawozdań, analiz zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa,
11. racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi Klubu,
12. sprawowanie opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej nad dziećmi,
13. przygotowanie, organizacja i prowadzenie zajęć edukacyjnych i stymulujących rozwój dzieci,
14. opracowywanie i realizacja programu edukacyjnego,
15. wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką i pielęgnacją dzieci z zakresu: karmienia, mycia, układania do snu, przewijania itp.
16. współpraca z rodzicami,
17. prowadzenie wymaganej dokumentacji.
Warunki pracy na stanowisku:
1. miejsce pracy: Klub Dziecięcy w Szydłowie, Szydłowo 43a, 64-930 Szydłowo;
2. rodzaj wykonywanej pracy: kierownik klubu dziecięcego, który jest jednocześnie opiekunem dzieci;
3. wyjazdy służbowe związane z uczestnictwem w szkoleniach,
4. stanowisko komputerowe – zestaw komputerowy wraz z drukarką,
5. środki łączności: telefon, dostęp do sieci internetowej,
6. wymiar czasu pracy: pełen etat;
7. pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony – 6 miesięcy.
Wymagane dokumenty:
1. uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz krótka pisemna koncepcja funkcjonowania Klubu Dziecięcego w Szydłowie,
2. list motywacyjny,
3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru dostępnego na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Szydłowo,
5. kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje, umiejętności (dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty),
6. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii i rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
8. oświadczenie, że kandydat spełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
9. oświadczenie o braku figurowania w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonych,
10. oświadczenie o braku ukarania zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104),
11. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
12. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne,
13. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
14. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym pracę na stanowisku objętym naborem,
15. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną – podpisane w sposób czytelny,
16. oświadczenie o braku pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz o braku zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej.
17. zaświadczenie ze szkolenia z udzielania dziecku pierwszej pomocy nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia (w sytuacji opisanej w art. 16 ust. 2 z ustawy).
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Szydłowo w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł ponad 6%.
Dodatkowe informacje:
– kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
– kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie i miejscu jego przeprowadzenia;
– kandydaci, których oferty nie spełniają wymagań formalnych nie będą, o tym powiadamiani.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Szydłowo, pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy Szydłowo (decyduje data wpływu do Urzędu), bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej na elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl; adres skrytki: /UGSZ/skrytka) w postaci pisma ogólnego podpisanego podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym oraz za pomocą poczty elektronicznej w postaci załączników w formacie PDF podpisanych podpisem elektronicznym na adres: urzad@szydlowo.pl podając w temacie wiadomości „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Dziecięcego w Szydłowie”.
Merytorycznie rozpatrujemy wyłącznie korespondencję elektroniczną opatrzoną podpisem elektronicznym (ePUAP – profil zaufany); poczta nieautoryzowana zostanie przyjęta. będzie jednak traktowana jak SPAM.
DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ DO DNIA 23.06.2024 R.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty osób, które:
1) nie spełniły wymogów formalnych,
2) nie przystąpią do naboru,
3) wpłyną do Urzędu po dniu 23.06.2024 r.
zostaną komisyjnie zniszczone bezpośrednio po zakończeniu naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.szydlowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Szydłowo Jaraczewo 2 64-930 Szydłowo.
Województwo(a) | wielkopolskie |
Miasta | Piła |
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"