Nazwa stanowiska | Nabór na stanowisko zastępcy dyrektora Wydziału Rozwoju i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Piły |
Numer referencyjny | BK/033/2022 |
Rodzaj zatrudnienia | do uzgodnienia z pracodawcą |
Link zewnętrzny | http://www.bip.pila.pl/content.php?cms_id=17162 |
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) co najmniej 4-letni staż pracy oraz co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z organizowaniem, zarządzaniem i koordynowaniem pracy zespołu pracowników lub doświadczenie w wykonywaniu działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
5) wykształcenie wyższe budowlane;
6) nieposzlakowana opinia;
7) dobra znajomość obsługi komputera.
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane posiadanie uprawnień budowlanych;
2) znajomość zagadnień kosztorysowania robót budowlanych, wyceny i rozliczeń robót budowlanych;
3) sumienność - dokładność i skrupulatność przy wykonywaniu zadań;
4) sprawność - szybkość, wydajność i efektywność przy wykonywaniu zadań;
5) bezstronność - obiektywność w rozpoznawaniu sytuacji;
6) znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków wynikających z opisu stanowiska pracy;
7) planowanie i organizacja pracy - ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystywanie czasu;
8) postawa etyczna - wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy oraz niebudzący podejrzeń o stronniczość i interesowność;
9) umiejętność zarządzania personelem, w tym motywowania pracowników do osiągania wyższej skuteczności i jakości pracy;
10) umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny;
11) umiejętność pokonywania sytuacji kryzysowych oraz rozwiązywania problemów;
12) umiejętność myślenia strategicznego w tworzeniu planów i koncepcji realizowania celów.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie inwestycji gminnych w zakresie między innymi:
a) kompletowania dokumentacji technicznej, przygotowania materiałów do uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych, koordynacja i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjnych;
b) przygotowywania materiałów do przeprowadzenia przetargów na wybór wykonawcy robót i usług dla prowadzonych inwestycji, nadzór nad prawidłowością przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji; (OT i PT) w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych;
c)kontroli merytorycznej stosowanych dokumentów finansowo-księgowych (współudział), niezwłoczne i rzetelne przygotowywanie dokumentów majątkowych (OT i PT) w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych;
d) rozliczanie zadań inwestycyjnych z udziałem zewnętrznego współfinansowania;
2) kontrola dokumentów finansowo-księgowych w zakresie zadań inwestycyjnych realizowanych przez podległych pracowników;
3) opracowywanie propozycji do rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych Urzędu Miasta Piły w zakresie infrastruktury miejskiej;
4) wykonywanie zadań wynikających z realizacji uchwał Rady Miasta;
5) przygotowywanie materiałów do sprawozdań z uchwał, wniosków i interwencji radnych;
6) przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych;
7) udział w przygotowywaniu i rozliczaniu przedsięwzięć z zewnętrznym dofinansowaniem (w tym unijnym) oraz realizowanych w ramach partnerstw między jst;
8) opracowywanie sprawozdań, informacji oraz analiz i ocen w zakresie prowadzonych spraw swoich i pracowników, koordynowanie pracy podległych pracowników;
9) udział w przygotowywaniu dokumentów strategicznych gminy – strategie i programy;
10) wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora Wydziału.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca wykonywana w pomieszczeniu biurowym przy komputerze wyposażonym w pakiet Microsoft Office, drukarkę sieciową i dostęp do sieci Internet oraz częściowo w terenie.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Piły, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły, zakładka: Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie;
3) oświadczenie kandydata (własnoręcznie podpisane) o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
4) kserokopie świadectw pracy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
6) klauzula informacyjna wobec kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta Piły – według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły, zakładka: Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie;
7) zgoda kandydata ubiegającego się o pracę w Urzędzie Miasta Piły na przetwarzanie danych osobowych dotyczących jego osoby, według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły, zakładka: Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie.
7. Dodatkowe informacje dotyczące naboru:
1) kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej;
2) formę weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne;
3) kandydaci spełniający wymagania formalne (pkt 1. Wymagania niezbędne) którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu jego przeprowadzenia;
4) kandydaci, których oferty nie spełniają wymagań formalnych nie będą o tym powiadamiani.
Wymagane dokumenty można składać: w siedzibie urzędu (skrzynka pocztowa zamieszczona przy wejściu do urzędu; Kancelaria Główna pok. nr 7A), korespondencyjnie na adres Urzędu Miasta Piły (plac Staszica 10, 64-920 Piła, bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej na elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl, adres skrytki: /o22j5e3gnq/SkrytkaESP) w postaci pisma ogólnego, podpisanego podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym z podaniem w temacie wiadomości:„Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Piły” i wymaganych dokumentów – w postaci załączników w formacie pdf podpisanych podpisem elektronicznym. Dokumenty nadesłane pocztą elektroniczną, nieopatrzone podpisem elektronicznym nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji.
Dokumenty należy składać do dnia 15 marca 2022 r. Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego – za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu.
Informacje o zakwalifikowaniu się do dalszego postępowania konkursowego kandydaci mogą uzyskać po upływie terminu składania dokumentów, pod nr tel. 67 21 04 331 lub 67 21 04 237.
Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piły (www.bip.pila.pl zakładka → Nabór na stanowiska → Nabór w Urzędzie → Zakończony nabór na stanowiska w Urzędzie Miasta Piły) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"