Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Account Manager
Numer referencyjny BK/018/2022
Rodzaj zatrudnienia do uzgodnienia z pracodawcą
Termin składania ofert 04.03.2022
Link zewnętrzny https://www.bdi.com.pl/oferty/10534
Pozostałe informacje

Opis pracodawcy:

Niko to belgijska firma rodzinna z siedzibą w Sint-Niklaas, założona w 1919 roku, zatrudniająca ponad 700 pracowników w 10 krajach Europy. Firma ma ambitne plany rozwoju. W tym kontekście ważną rolę odgrywa Europa Środkowo-Wschodnia.

Wymagania:

  • Osoba o predyspozycjach handlowych z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym w sprzedaży B2B / biznesie projektowym produktów technicznych.
  • Dobra wiedza techniczna w zakresie instalacji budowlanych oraz ogólne pojęcie w tematyce elektrotechniki.
  • Wiedza na temat automatyki domowej/inteligentnego domu/osprzętu elektrotechnicznego będzie dodatkowym atutem.
  • Duża niezależność, zorientowanie na cel i zorganizowany sposób pracy z wysokim poziomem zaangażowania.
  • Wymagane miejsce zamieszkania w wyznaczonym obszarze sprzedaży.
  • Umiejętność pracy w zespole (ścisła współpraca z działem sprzedaży i innymi departamentami).
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Dobra znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) i CRM.

Zakres obowiązków:

  • Koncentracja na całym cyklu sprzedaży projektu, tj. identyfikacja projektów, negocjowanie zamówień i obsługa towarzyszących temu procesów na Twoim obszarze działania.
  • Pozyskiwanie i wsparcie biur projektowych, architektów, inwestorów, instalatorów, dystrybutorów, hurtowni elektrotechnicznych, generalnych wykonawców i producentów OEM.
  • Utrzymywanie i poszerzanie istniejących kontaktów z naszymi docelowymi klientami.
  • Doradztwo naszym klientom w fazie przed- i posprzedażowej.
  • Rozwój i ekspansja pozycji rynkowej marki Niko w Twoim obszarze sprzedaży.
  • Tygodniowe i miesięczne raportowanie do Country Sales Managera.
  • Udział w targach branżowych, wydarzeniach i szkoleniach.
  • Zapewnienie optymalnej obsługi i satysfakcji klientów, pozostając z nimi w bliskim kontakcie, uważnie monitorując bieżące sprawy i zapewniając doskonałą obsługę.
  • Rejestrowanie i aktualizacja danych klientów i projektów w naszym systemie CRM, aby stale rozwijać i poszerzać naszą bazę danych

Firma oferuje:

  • Oferujemy Ci atrakcyjne warunki zatrudnienia, a do Twojej dyspozycji zostanie udostępniony samochód służbowy (także do użytku prywatnego).
  • Zróżnicowany i pełen wyzwań obszar działalności z niezależną organizacją codziennej pracy i wysokim poziomem autonomii w zakresie decyzji i działań.
  • Szkolenia techniczne i wsparcie sprzedażowe przez kompetentnych pracowników w przygotowaniu ofert i projektów.
  • Innowacyjne produkty i usługi.
  • Hybrydowy system pracy: praca w terenie + home office.

Miejsce podjęcia pracy: Polska północno-zachodnia

Bank Danych o Inżynierach - Żebrowscy sp. j.
ul. Piłkarska 14
05-220 Zielonka
NIP: 1250233214
Sposób aplikacji
Jesteś zainteresowany? W takim razie czekamy na Twoje dokumenty aplikacyjne. Zgłoszenia (CV w wersji anglojęzycznej) prosimy wysłać na adres: monica.schwab@niko.eu

© 2020 Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.

UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.

Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"